Kuidas ennast motiveerida ja teha rohkem!

Kes meist poleks tundnud mõnikord ennast väsinuna ja nagu kohe üldse ei tahaks midagi teha. Netflix ja chill tunduvad parimad ideed. Terves maailmas. Aga tegelikult on vaja asju korda saata. Ja tegelikult on tahe ka olemas. Ja plaanid. Aga nagu kohe üldse ei viitsi. Ja siinkohal ei räägi ma sellest kui sa oled päriselt väsinud. Näiteks istutasid kolm päeva tomatitaimi või midagi sellist.

Ma räägin sellest, kui sa ärkad hommikul üles ja eilne plaan midagi korda saata on nagu unustatud! Sa tead küll mida teha ja võibolla sa panid selle isegi omale kirja, aga nüüd on mott maas ja tahaks lihtsalt selle päeva kuidagi üle elada.

Hea uudis on see, et see on ületatav. Ja selleks ma jagan Teiega mõned kasulikud ideed kuidas seda teha. Aga kõigepealt räägime põhjustest, et miks see võis juhtuda.

Kui sul eelmisel õhtul oli kogu järgneva päeva plaan paigas ja sa teadsid mida teha, aga hommikul pole selleks jaksu, siis mõtle selle, et äkki sa:

-magasid liiga vähe/magasid liiga palju

Esimese asja lahendus on teoreetiliselt lihtne. Mine lihtsalt varem magama. Kui sa magasid liiga kaua, siis äkki sa no reaalselt magasidki liga kaua või pikutasid voodis? Või vajutasid snooze nuppu telefonil 156 korda ja ärkasid kella kuue asemel 7.15? Ja nüüd pead jooksma ja kiirustama, et kuskile jõuda.

-jäid liiga kauaks hommiku tv-d vaatama?

-alustasid oma päeva telefoni scrollimisega?

-sul on liiga palju ülesandeid ja sa ei tea millest alustada? Ja kuna neid on nii palju, siis tundub mõttekam maja ja auto maha müüa ja Arubale kolida.

-sõid hommikuks saiakesi ja makrapulki. Või ei söönud midagi?

-Laps karjus ja sa jäid ummikusse ja juuksed on valesti ja midagi polnud selga panna.

Mõnikord on nii, et vaid ühest asjast piisab, et meid närvi ajada/tekitada väsinud ja tülpinud olek. Mõnikord on lihtsalt tülpinud olek.

Sellest ma juba kirjutasin kui tähtis on õigel ajal magama minna eks. Ja lisan veel, et muidugi une kvaliteet on ka oluline. Kui lõpetada telefonis scrollimine alles kell 1 öösel, et ärgata kell 6 või isegi 7 on enamus inimestele liig. See on juba kõigile teada, et telefoni helesinine ekraan ja vähene ööuni on kindel viis hommik tuksi keerata.

Mina kasutan enda hommikuseks seadistamiseks Morning Bliss rutiini:

  • õigel ajal magama
  • vara üles (minu puhul kell 06)
  • hommikune meditatsioon
  • külm dušš (suvel)
  • aeg ainult endale, kus ma kas loen või õpin või teen ära mõned tööasjad.
  • toitev hommikusöök, mis paneb mind tundma elava ja energilisena (mõnikord ka paastun)
  • vähemalt 1h peale ärkamist ei kasuta nutitelefoni
  • vaatan üle päevaplaani ja teen kõigepealt ära suured ja tähtsad ülesanded. Vajadusel tee need väiksemateks tükkideks. Näiteks kui sa tahad asutada kuuekohalise aastekäibega hambatikke tootvat ettevõtet, siis kõigepealt alusta sellest, et uurid mida on vaja, et ettevõttet legaalselt alustada ja kust sa toormaterjali tellid ja tootma hakkad jne.

Mina olen veendunud, et hommik on väga suure tähtsusega sinu päeva seadistamisel. Ärkad liiga hilja ja kiirustad, laps halvas tujus, sina halvas tujus, ja boom! Mõned tunnid nagu pole sellist tunnet, et tahaks midagi teha. Sest sinu vibratsioon on langenud. Aga need suured, tähtsad, ägedad asjad mida sa tahad teha ja võibolla maailma muuta on kõik kõrgel sagedusel. Niiet kui asjad on juba nii, et tunned ennast halvast, on vaja vibratsiooni tõsta.

Oma vibratsiooni tõstmiseks sa pead ennast hästi tundma. Mõtle mis mõjuvad su enesetundele hästi ja mis sulle meeldib teha ja kasuta neid.

Mõned asjad mida mina kasutan ja mis üldiselt mõjuvad kõigile hästi:

  • liigu. Mine õue ja jaluta. Või tantsi.
  • Kuula oma lemmikmuusikat. Mis ei oleks kurb. või väga aeglane. Minu puhul Beyonce toimib alati. Tihti lisan ka selle oma Morning Bliss rutiini.
  • Mediteeri. Pane silmad kinni ja lihtsalt keskendu oma hingamisele. Või otsi youtubist mõni guided meditation video.
  • Loe inspireerivat ja motiveerivat raamatut või kuula podcasti. Eriti vali endale need teemad või inimesed, kes on juba seal kuhu sa tahad jõuda. Saad inspiratsiooni kuidas ja mida teha ja see on väga motiveeriv (NB mitte langeda võrdlemise lõksu – mitte kunagi ära võrdle oma esimest peatükki teiste kümnendaga)

Proovi neid enda motiveerimise viise ja anna mulle teada kuidas mõjub. Mis sul kaotada on;). Parimal juhul need mõjuvad ja sa saadki korda saata rohkem!

2019-06-06T13:47:15+03:00